Proponujemy poniższe szkolenia rad pedagogicznych. Dyrektorów przedszkoli/szkół/placówek zachęcamy również do zgłaszania własnych propozycji tematów szkoleń. Cena 1 godziny dydaktycznej – 250 zł (brutto) przy liczebności grupy do 25 osób, 300 zł (brutto) – od 26 do 50 osób w grupie, powyżej 50 uczestników szkolenia – 350 zł (brutto). W celu zamówienia szkolenia dla rady pedagogicznej prosimy o wypełnienie karty zgłoszenia online na naszej stronie – (zakładka: Oferta edukacyjna -> Karty zgłoszenia-> Rada pedagogiczna). Realizujemy również szkolenia rad pedagogicznych w formule zdalnej.
Karta zgłoszeniatytuł szkolenia rady pedagogicznej | nauczyciele-konsultanci prowadzący szkolenie |
Jak rozmawiać z uczniami o wartościach? Kształtowanie postaw etycznych | Agnieszka Grudzińska, dr Artur Dąbrowski |
Język hejtu – nauczyciel i uczeń wobec przemocy słownej w rzeczywistości realnej i wirtualnej. Rozpoznawanie problemu, sposoby reagowania i zapobiegania | Agnieszka Grudzińska, Magdalena Sawicka |
Vademecum skutecznej komunikacji – jak przygotować uczniów do funkcjonowania w dorosłym życiu | Agnieszka Grudzińska |
Zrozumieć ucznia. Kulturowe i językowe aspekty funkcjonowania ucznia w świecie mediów społecznościowych | Agnieszka Grudzińska, dr Artur Dąbrowski |
Jak uczyć i wspierać współpracę w klasie | Bożena Harasimowicz |
Uniwersalne zasady skutecznej edukacji. Powiązanie teorii z praktyką | Bożena Harasimowicz |
Bezpieczeństwo w przedszkolu, szkole, placówce | Aleksandra Krawczyk |
Cyfrowe zagrożenia oraz uzależnienia dzieci i młodzieży. Zalecane działania profilaktyczne | Aleksandra Krawczyk, Jadwiga Mielczarek |
Jak rozbudzić kreatywność nauczyciela i ucznia? | Aleksandra Krawczyk |
Pierwsza pomoc przedmedyczna | Aleksandra Krawczyk |
Dialog w wychowaniu. Budowanie relacji uczeń – nauczyciel – rodzic | Sylwia Kurcab, Agnieszka Perczak |
Motywacja. Jak wspierać ucznia w aktywnym uczeniu się? | Sylwia Kurcab |
Program nauczania, eksperyment pedagogiczny – aspekty prawne, teoretyczne i praktyczne | Sylwia Kurcab |
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów i ich wpływ na sprawne funkcjonowanie w dorosłym życiu i na rynku pracy | Sylwia Kurcab |
Jak efektywnie wykorzystać e-zasoby i urządzenia mobilne (tablety, smartfony) na zajęciach edukacyjnych | Dorota Liberda, Marta Lipska, Monika Sikora, Katarzyna Wąsowicz |
Praca z uczniem zdolnym w oparciu o doświadczenia z pracy w formule zdalnej i stacjonarnej | Dorota Liberda, Agnieszka Grudzińska, Sylwia Kurcab Aleksandra Krawczyk, Agnieszka Perczak |
Realizacja europejskich projektów edukacyjnych w ramach nauczania różnych przedmiotów | Dorota Liberda |
Szkolenie w języku niemieckim na wybrany temat realizowany w ramach projektów międzynarodowych | Dorota Liberda |
Uczeń z Ukrainy w polskiej szkole | Dorota Liberda |
Aplikacje do nauki i testowania wiedzy dzieci, uczniów | Marta Lipska, Dorota Liberda, Monika Sikora |
Podstawowe narzędzia technologii informacyjno-komunikacyjnych w codziennej pracy nauczyciela przedmiotów humanistycznych | Marta Lipska, Monika Sikora |
Tablica interaktywna jako narzędzie pracy nauczycieli przedmiotów humanistycznych | Marta Lipska, Dorota Liberda, Monika Sikora |
Jak rozmawiać z uczniami o dziedzictwie narodowym? Metody kształtowania postaw patriotycznych | dr Sławomir Maślikowski |
Jak rozmawiać z uczniami o wartościach? Kształtowanie postaw etycznych | dr Sławomir Maślikowski, dr Artur Dąbrowski |
Prawda, dobro i piękno – praca wokół patrona w procesie wychowawczym szkoły | dr Sławomir Maślikowski |
Kształtowanie kompetencji kluczowych w pracy z małym dzieckiem | Jadwiga Mielczarek |
Metody diagnozowania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w kontekście gotowości szkolnej | Jadwiga Mielczarek |
Wspieranie samodzielności dziecka w wieku przedszkolnym | Jadwiga Mielczarek |
Adaptacja po izolacji. Działania wspierające rozwój ucznia, w tym ucznia z Ukrainy | Urszula Mielczarek |
Integracja zespołu klasowego gwarancją pozytywnego klimatu klasy | Urszula Mielczarek, Sylwia Kurcab |
Interpretacja opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej podstawą dostosowania wymagań edukacyjnych | Urszula Mielczarek |
Metody i techniki pracy wspierające rozwój ucznia z trudnościami w nauce | Urszula Mielczarek |
Obserwacja pedagogiczna i organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole, placówce | Urszula Mielczarek |
Wsparcie psychopedagogiczne dla ucznia w trudnej sytuacji adaptacyjnej | Urszula Mielczarek |
Wspomaganie rozwoju ucznia w kontekście jego indywidualnych potrzeb psychofizycznych | Urszula Mielczarek, Sylwia Kurcab |
Budowanie współpracy – sposoby prowadzenia spotkań z rodzicami | Agnieszka Perczak, Sylwia Kurcab |
Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej | Agnieszka Perczak, Sylwia Kurcab |
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów | Agnieszka Perczak, Sylwia Kurcab, Aleksandra Krawczyk |
Tutoring szkolny jako koncepcja i metoda wsparcia rozwoju ucznia | Agnieszka Perczak |
Zajęcia z wychowawcą – jak efektywnie pracować z zespołem klasowym | Agnieszka Perczak, Magdalena Sawicka |
Otwarte zasoby edukacyjne w nauczaniu różnych przedmiotów | Eugeniusz Romański |
Wybrane narzędzia pomiaru dydaktycznego | Eugeniusz Romański |
Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników (ZPE) – zasoby i metodyka pracy | Eugeniusz Romański |
Działania w zakresie wsparcia uczniów w radzeniu sobie z psychologicznymi skutkami sytuacji kryzysowych | Magdalena Sawicka |
Interwencja kryzysowa wobec ucznia | Magdalena Sawicka |
Jak poradzić sobie z rutyną i wypaleniem zawodowym? | Magdalena Sawicka |
Przeciwdziałanie przemocy domowej wobec dziecka oraz procedura wdrożenia „Niebieskiej Karty” w oświacie | Magdalena Sawicka |
Uczeń z zaburzeniami depresyjnymi | Magdalena Sawicka, Katarzyna Wąsowicz |
Aktywizacja uczniów do pracy poprzez tworzenie i wykorzystanie na lekcji ćwiczeń interaktywnych (Genially, Padlet, Mentimeter, Edpuzzle, Biteable, Wordwall, Canva, Prezi) | Monika Sikora, Dorota Liberda, Marta Lipska |
Skuteczna promocja szkoły. Budowanie wizerunku i współpracy ze środowiskiem | Monika Sikora |
Szkolne turnieje gier komputerowych i inne aspekty roztropnego wykorzystania narzędzi i zasobów cyfrowych | Monika Sikora, Katarzyna Wąsowicz |
Kształtowanie kompetencji osobistych w zakresie dbałości o zdrowie – promocja aktywności fizycznej i prawidłowego odżywiania w środowisku przedszkolnym, szkolnym | Katarzyna Wąsowicz, Jadwiga Mielczarek |
Profilaktyka otyłości wśród dzieci, młodzieży szkolnej | Katarzyna Wąsowicz |
Dokonywanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia i konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dziecka, ucznia | Aneta Żurek |
Dziecko, uczeń ze spektrum autyzmu w przedszkolu, szkole | Aneta Żurek |
Podnoszenie jakości edukacji poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci, uczniów | Aneta Żurek |
Praca z dziećmi, uczniami ze zróżnicowanymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Aneta Żurek |