Proponujemy poniższe szkolenia rad pedagogicznych. Dyrektorów przedszkoli/szkół/placówek zachęcamy również do zgłaszania własnych propozycji tematów szkoleń. Cena 1 godziny dydaktycznej – 250 zł (brutto) przy liczebności grupy do 25 osób, 300 zł (brutto) – od 26 do 50 osób w grupie, powyżej 50 uczestników szkolenia – 350 zł (brutto). W celu zamówienia szkolenia dla rady pedagogicznej prosimy o wypełnienie karty zgłoszenia online na naszej stronie – (zakładka: Oferta edukacyjna -> Karty zgłoszenia-> Rada pedagogiczna). Realizujemy również szkolenia rad pedagogicznych w formule zdalnej.
Karta zgłoszeniatytuł szkolenia rady pedagogicznej | nauczyciele-konsultanci prowadzący szkolenie |
Wartości w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych | dr Artur Dąbrowski, Aleksandra Krawczyk |
Język hejtu – nauczyciel i uczeń wobec przemocy słownej w rzeczywistości realnej i wirtualnej. Rozpoznawanie problemu, sposoby reagowania i zapobiegania | Agnieszka Grudzińska |
Smartfonowy uczeń. Jak kształtować umiejętność świadomego korzystania z urządzeń mobilnych i social mediów w procesie dydaktyczno-wychowawczym | Agnieszka Grudzińska, Marta Lipska |
Zrozumieć ucznia. Kulturowe i komunikacyjne aspekty funkcjonowania ucznia w świecie mediów społecznościowych | Agnieszka Grudzińska, dr Artur Dąbrowski |
Jak wspierać współpracę uczniów w klasie | Bożena Harasimowicz |
Uniwersalne zasady skutecznej edukacji. Powiązanie teorii z praktyką | Bożena Harasimowicz |
Bezpieczeństwo w przedszkolu, szkole, placówce | Aleksandra Krawczyk |
Cyfrowe zagrożenia oraz uzależnienia dzieci i młodzieży. Zalecane działania profilaktyczne | Aleksandra Krawczyk, Jadwiga Mielczarek |
Dziecko, uczeń z chorobą przewlekłą (m.in. cukrzyca, epilepsja) w przedszkolu, szkole, placówce | Aleksandra Krawczyk, Katarzyna Wąsowicz |
Jak rozbudzić kreatywność nauczyciela i ucznia? Design Thinking w edukacji | Aleksandra Krawczyk, Agnieszka Perczak |
Misja 4K. Jak kształtować kompetencje przyszłości? | Aleksandra Krawczyk, Agnieszka Perczak |
Model STEAM jako pomysł na innowacyjne działania w edukacji | Aleksandra Krawczyk, Bożena Harasimowicz, Agnieszka Perczak |
Pierwsza pomoc przedmedyczna | Aleksandra Krawczyk |
Doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie rozwijania wrażliwości międzykulturowej uczniów. Przykłady dobrej praktyki | Dorota Liberda, Agnieszka Grudzińska |
Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym w polskiej szkole – doskonalenie kompetencji nauczycieli | Dorota Liberda, Agnieszka Grudzińska |
Szkolenie w języku niemieckim na wybrany temat realizowany w ramach projektów międzynarodowych | Dorota Liberda |
Aktywności podnoszące energię grupy, klasy a efektywne uczenie się | Marta Lipska, Jadwiga Mielczarek |
Gamifikacja w rzeczywistości szkolnej – jak wykorzystać mechanizmy znane z gier, aby nauczać ciekawiej i angażować uczniów | Marta Lipska, Agnieszka Grudzińska |
Język polski jako język obcy w rzeczywistości szkolnej – nauczanie w wielojęzycznej klasie | Marta Lipska, Agnieszka Grudzińska |
Jak rozmawiać z uczniami o dziedzictwie narodowym? Metody kształtowania postaw patriotycznych | dr Sławomir Maślikowski |
Jak rozmawiać z uczniami o wartościach? Kształtowanie postaw etycznych | dr Sławomir Maślikowski, dr Artur Dąbrowski |
Prawda, dobro i piękno – praca wokół patrona w procesie wychowawczym szkoły | dr Sławomir Maślikowski |
Kształtowanie kompetencji kluczowych w pracy z małym dzieckiem | Jadwiga Mielczarek, Aleksandra Krawczyk |
Metody diagnozowania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w kontekście gotowości szkolnej | Jadwiga Mielczarek |
Warsztat pracy mentora w procesie awansu zawodowego |
Jadwiga Mielczarek |
Integracja grupy, klasy gwarancją pozytywnego klimatu w zróżnicowanej klasie | Urszula Mielczarek, Monika Sikora |
Interpretacja opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej podstawą dostosowania wymagań edukacyjnych | Urszula Mielczarek |
Metody i techniki pracy wspierające rozwój ucznia z trudnościami w nauce | Urszula Mielczarek |
Obserwacja pedagogiczna, organizacja i realizacja pomocy psychologiczno- -pedagogicznej w przedszkolu, szkole, placówce | Urszula Mielczarek, Aneta Żurek |
Wspomaganie rozwoju ucznia w kontekście jego indywidualnych potrzeb psychofizycznych | Urszula Mielczarek |
Zróżnicowany proces edukacyjny w zróżnicowanej klasie | Urszula Mielczarek |
Budowanie współpracy – sposoby prowadzenia spotkań z rodzicami | Agnieszka Perczak, Urszula Mielczarek |
Dialog w wychowaniu. Budowanie relacji uczeń – nauczyciel – rodzic | Agnieszka Perczak |
Tutoring szkolny jako koncepcja i metoda wsparcia rozwoju ucznia | Agnieszka Perczak |
Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej w dialogu z uczniami i rodzicami | Agnieszka Perczak |
Zajęcia z wychowawcą – jak efektywnie pracować z zespołem klasowym | Agnieszka Perczak |
Elementy diagnostyki edukacyjnej w ocenianiu wewnątrzszkolnym | Eugeniusz Romański |
Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników (ZPE) – zasoby i metodyka pracy | Eugeniusz Romański |
Zastosowanie i wykorzystanie druku 3D w szkole | Eugeniusz Romański |
Aktywizacja uczniów poprzez tworzenie i wykorzystanie przerywników lekcji oraz ćwiczeń interaktywnych (Genially, Padlet, Mentimeter, Edpuzzle, Wordwall, Canva, Prezi) | Monika Sikora, Dorota Liberda, Marta Lipska |
Interaktywna szkoła, czyli o możliwościach, jakie daje cyfrowy świat | Monika Sikora |
Roztropne wykorzystanie narzędzi i zasobów cyfrowych oraz przeciwdziałanie siecioholizmowi | Monika Sikora, Aleksandra Krawczyk, Katarzyna Wąsowicz |
Skuteczna promocja szkoły. Budowanie wizerunku i współpracy ze środowiskiem | Monika Sikora |
AI – wyzwanie dla współczesnej szkoły | Monika Sikora, Dorota Liberda |
Kształtowanie kompetencji osobistych w zakresie dbałości o zdrowie – promocja aktywności fizycznej i prawidłowego odżywiania w środowisku przedszkolnym, szkolnym | Katarzyna Wąsowicz, Jadwiga Mielczarek |
Profilaktyka otyłości wśród dzieci, młodzieży szkolnej | Katarzyna Wąsowicz |
Budowanie kultury współpracy w przedszkolu, szkole poprzez konstruowanie i realizowanie indywidualnych programów edukacyjno- -terapeutycznych dla dziecka, ucznia | Aneta Żurek |
Dokonywanie oceny funkcjonalnej jako optymalizacja działań wspierających dziecko, ucznia | Aneta Żurek |
Dziecko, uczeń ze spektrum autyzmu w przedszkolu, szkole | Aneta Żurek |
Rola i zadania nauczyciela w grupie, klasie zróżnicowanej | Aneta Żurek |
Organizacja i realizacja kształcenia specjalnego w praktyce przedszkolnej, szkolnej | Aneta Żurek |
Prawidłowe dokonanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia bazą do zaprojektowania działań wspierających zawartych w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym | Aneta Żurek |
Razem i osobno – strategie wspierające indywidualizację nauczania, kluczowe strategie pracy w klasie zróżnicowanej | Aneta Żurek |