SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA 2024/2025 – formy nieodpłatne
Sieci skupiają nauczycieli/dyrektorów z różnych przedszkoli, szkół i placówek. Są to dłuższe formy współpracy i samokształcenia, realizowane z formule hybrydowej. Dają one możliwość:
Sieci współpracy i samokształcenia koordynowane są przez nauczycieli-konsultantów oraz nauczycieli-doradców metodycznych RODN „WOM” w Częstochowie, solidnie przygotowanych do realizacji tych zadań.
SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA 2024/2025 – koordynowane przez nauczycieli-konsultantów – formy nieodpłatne
TEMAT SIECI | PLANOWANY EFEKT | GRUPA DOCELOWA | PROWADZĄCY | TERMIN ROZPOCZĘCIA |
Narzędziownik polonisty, czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję, wybrane aplikacje oraz otwarte zasoby edukacyjne w nauczaniu języka polskiego |
|
nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych i ponadpodstawowych | Agnieszka Grudzińska | luty 2025 |
Istota uczenia się. Inspirownik do praktykowania sposobów prowadzenia efektywnej lekcji |
|
nauczyciele szkół podstawowych | Bożena Harasimowicz, Aleksandra Krawczyk, Agnieszka Perczak | listopad 2024 |
Kultura i czas – dziedzictwo kulturowe w regionie. Wspieranie nauczycieli w planowaniu pracy dydaktycznej |
|
nauczyciele szkół podstawowych | Sylwia Kurcab | luty 2025 |
Nauczyciel języka obcego wobec aktualnych trendów w edukacji |
|
nauczyciele języka obcego szkół podstawowych i ponadpodstawowych | Dorota Liberda | luty 2025 |
Nauczanie języka obcego na miarę XXI wieku |
|
nauczyciele języka obcego przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych | Marta Lipska | marzec 2025 |
Kodowanie w świetlicy szkolnej, czyli jak rozwijać wśród uczniów spostrzegawczość i logiczne myślenie |
|
wychowawcy świetlic szkolnych | Urszula Mielczarek, Monika Sikora, Katarzyna Wąsowicz | listopad 2024 |
Kolory matematyki |
|
nauczyciele matematyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych | Agnieszka Perczak | styczeń 2025 |
SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA 2024/2025 – koordynowane przez nauczycieli-doradców metodycznych – formy nieodpłatne