Proponujemy poniższe szkolenia rad pedagogicznych. Dyrektorów przedszkoli/szkół/placówek zachęcamy również do zgłaszania własnych propozycji tematów szkoleń. Cena 1 godziny dydaktycznej – 300 zł (brutto) przy liczebności grupy do 25 osób, 350 zł (brutto) – od 26 do 50 osób w grupie, powyżej 50 uczestników szkolenia – 400 zł (brutto). W celu zamówienia szkolenia dla rady pedagogicznej prosimy o wypełnienie karty zgłoszenia online na naszej stronie – (zakładka: Oferta edukacyjna -> Karty zgłoszenia-> Rada pedagogiczna). Realizujemy również szkolenia rad pedagogicznych w formule zdalnej.
Oferta szkoleń rad pedagogicznych - PDF
tytuł szkolenia rady pedagogicznej | nauczyciele-konsultanci prowadzący szkolenie |
Język hejtu – nauczyciel i uczeń wobec przemocy słownej w rzeczywistości realnej i wirtualnej. Rozpoznawanie problemu, sposoby reagowania i zapobiegania | Agnieszka Grudzińska |
Nauczyciele i uczniowie z doświadczeniem migracji w polskim systemie edukacji – integracja społeczności klasowej, empatyczna komunikacja i przyswajanie języka polskiego jako obcego | Agnieszka Grudzińska, Dorota Liberda, Marta Lipska |
Wychowanie przy ekranie – kształtowanie nawyków i zachowań służących budowaniu świata wartości uczniów i wspieraniu ich dobrostanu | Agnieszka Grudzińska, Marta Lipska, Rafał Wroński |
Integracja i relacje uczniów w klasie. Aktywności pełne pozytywnych emocji | Bożena Harasimowicz, Agnieszka Perczak |
Motywacja do nauki 3.0 – wspieranie rozwoju ucznia | Bożena Harasimowicz |
Bezpieczeństwo w przedszkolu, szkole, placówce | Aleksandra Krawczyk |
Działania profilaktyczne w zakresie cyfrowych zagrożeń i uzależnień dzieci, uczniów | Aleksandra Krawczyk, Jadwiga Mielczarek |
Dziecko, uczeń z chorobą przewlekłą (m.in. cukrzyca, epilepsja) w przedszkolu, szkole, placówce | Aleksandra Krawczyk, Katarzyna Wąsowicz |
Innowacyjne działania w edukacji oparte o metodologię STEAM | Aleksandra Krawczyk, Bożena Harasimowicz, Agnieszka Perczak |
Pierwsza pomoc przedmedyczna | Aleksandra Krawczyk |
Patostreaming i inne zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży w mediach społecznościowych | Aleksandra Krawczyk, Bożena Harasimowicz |
Jak oceniać, aby motywować i wspierać ucznia? Wyzwania i zalety oceniania kształtującego | Sylwia Kurcab |
Motywacja. Jak wspierać ucznia w aktywnym uczeniu się | Sylwia Kurcab |
Rola szkoły w kształtowaniu umiejętności zawodowych i umiejętności uczenia się przez całe życie | Sylwia Kurcab |
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów i ich wpływ na sprawne funkcjonowanie w dorosłym życiu i na rynku pracy | Sylwia Kurcab |
AI w edukacji, czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w pracy nauczyciela | Dorota Liberda, Monika Sikora |
Efektywna integracja uczniów w nowoczesnej edukacji – wyzwania i rozwiązania | Dorota Liberda, Monika Sikora |
Jak aktywizować uczniów z wykorzystaniem narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych | Dorota Liberda, Monika Sikora |
Sposoby aktywizowania uczniów do rozwoju w zróżnicowanej klasie. Wartość autonomii w procesie uczenia się | Marta Lipska, Agnieszka Grudzińska, Sylwia Kurcab |
Wizyty zagranicznych gości w szkole. Podstawowe słownictwo i przydatne zwroty w języku angielskim | Marta Lipska |
Wyjazdy zagraniczne z uczniami. Podstawowe słownictwo i przydatne zwroty w języku angielskim | Marta Lipska |
Jak rozmawiać z uczniami o dziedzictwie narodowym? Metody kształtowania postaw patriotycznych | dr Sławomir Maślikowski |
Jak rozmawiać z uczniami o wartościach? Kształtowanie postaw etycznych | dr Sławomir Maślikowski, dr Artur Dąbrowski |
Prawda, dobro i piękno – praca wokół patrona w procesie wychowawczym szkoły | dr Sławomir Maślikowski |
Kształtowanie kompetencji kluczowych w pracy z małym dzieckiem | Jadwiga Mielczarek, Aleksandra Krawczyk |
Metody diagnozowania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w kontekście gotowości szkolnej | Jadwiga Mielczarek |
Warsztat pracy mentora | Jadwiga Mielczarek |
Integracja grupy, klasy gwarancją pozytywnego klimatu w zróżnicowanej klasie | Urszula Mielczarek, Monika Sikora |
Interpretacja opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej podstawą dostosowania wymagań edukacyjnych | Urszula Mielczarek |
Metody i techniki pracy wspierające rozwój ucznia z trudnościami w nauce w zróżnicowanym zespole | Urszula Mielczarek |
Obserwacja pedagogiczna i organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole, placówce w zróżnicowanym zespole | Urszula Mielczarek |
Wspomaganie rozwoju ucznia w kontekście jego indywidualnych potrzeb psychofizycznych | Urszula Mielczarek |
Zróżnicowany proces edukacyjny w zróżnicowanej klasie w kontekście realizacji praw ucznia i rozwijania empatii | Urszula Mielczarek |
Budowanie autorytetu nauczyciela –rozwijanie pozytywnych i konstruktywnych relacji z uczniami | Agnieszka Perczak, Bożena Harasimowicz |
Budowanie współpracy – sposoby prowadzenia spotkań z rodzicami | Agnieszka Perczak |
Dialog w wychowaniu. Budowanie relacji uczeń – nauczyciel – rodzic | Agnieszka Perczak |
Rozwijanie metod i strategii mentorskich w pracy z uczniami | Agnieszka Perczak |
Warunki i sposoby oceniania wewnątrzszkolnego | Agnieszka Perczak, Aleksandra Krawczyk |
Wykorzystanie tutoringu na zajęciach edukacyjnych | Agnieszka Perczak |
Multimedialne zajęcia w przedszkolu | Monika Sikora, Jadwiga Mielczarek |
Roztropne wykorzystanie narzędzi i zasobów cyfrowych oraz przeciwdziałanie siecioholizmowi | Monika Sikora, Dorota Liberda, Katarzyna Wąsowicz |
Skuteczna promocja szkoły. Budowanie wizerunku i współpracy ze środowiskiem | Monika Sikora |
Wykorzystanie druku 3D w szkole | Monika Sikora, Dorota Liberda |
Wykorzystanie tablic interaktywnych i monitorów dotykowych na zajęciach edukacyjnych | Monika Sikora, Dorota Liberda |
Kształtowanie kompetencji osobistych w zakresie dbałości o zdrowie – promocja aktywności fizycznej w środowisku przedszkolnym, szkolnym | Katarzyna Wąsowicz, Jadwiga Mielczarek |
Kształtowanie kompetencji osobistych w zakresie dbałości o zdrowie – promocja prawidłowego odżywiania w środowisku przedszkolnym, szkolnym | Katarzyna Wąsowicz, Jadwiga Mielczarek |
Profilaktyka otyłości wśród dzieci, młodzieży szkolnej | Katarzyna Wąsowicz, Jadwiga Mielczarek |
Pomoc dziecku krzywdzonemu (cz. 1.). Rozpoznawanie symptomów i zachowań sygnałowych | Rafał Wroński |
Pomoc dziecku krzywdzonemu (cz. 2.). Zasady przeprowadzania interwencji | Rafał Wroński |
Przeciwdziałanie przemocy domowej – realizacja procedury „Niebieskie Karty” w przedszkolu, szkole, placówce | Rafał Wroński |